7/6-2017

Inatt/idag har jag sovit 15 timmar. 15.jävla.timmar?! I sträck!! "Jaha men då sov du väl säkert inget igår?" Är kanske en fråga ni ställer då. Igår sov jag 14 timmar, så jo, sova gör jag.
 
Ännu en dag jag fick skita i jobbet. Jag kommer nog inte ens kunna gå dit igen så mycket jag skäms och så mycket ångest jag har. För vad tusan ska jag säga?! Jag har ingen jävla aning.
 
Jag är så fruktansvärt less på denna jäkla tröttheten som jag har fått dras med i flera år till och från. Kan den aldrig försvinna? Jag minns inte ens sist jag hade energi och ork som en vanlig människa. Jag minns inte ens sista gången jag gjorde något eller träffade någon utan att vara sleten. Att en jävla trötthet kan förstöra så himla mycket. Jag sover ju bort hela mitt jävla liv?! Skriver jag som om jag ens har ett bra och värdigt liv att leva. Ännu en pissdag. Som vanligt..
 
 
Psykisk ohälsa | Depression, Trötthet, Utmattad | |
Upp